دبیر پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مدیریت بحران یک مکمل برای پدافند غیرعامل است

دبیر پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیریت بحران یک مکمل برای پدافند غیرعامل است.

‌علیرضا دشت‌دار امروز (نهم مردادماه) در جلسه پدافند غیرعامل لرستان، اظهار کرد: از پدافند غیرعامل در فعالیتهای عمومی و زندگی روزمره می‌توان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل افزایش توان دفاعی است‌، افزود: در بخش مقابله با تهدیدات سه لایه ایمنی، امنیت و دفاعی وجود دارد که در بحث پدافند غیرعامل لایه دفاعی را دنبال می‌کنیم.

دشت‌دار بیان کرد: پیاده سازی الزامات پدافند غیرعامل باعث کاهش آسیب پذیری و تداوم پایداری خواهد شد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این رابطه مسئولیت بسیار سنگینی را به عهده دارد و در بحث انجام ماموریت‌های ذاتی باتوجه گستردگی فعالیت می بایست نگاه ما جدی و متفاوت باشد و دربحث رعایت ملاحظات اصول پدافندی با رویکرد پیشگیرانه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: جامعه هدف ما که امروز قریب به ۵۵ میلیون نفر هستند در خصوص صیانت از حقوق عامه، مسئولیت مادی و معنوی متوجه مدیرانی که مسند مدیریتی را قبول کرده اند می باشد.

دبیر پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مسئولیت وتکلیف شرعی در پدافند بر عهده همه سطوح مدیریتی بوده و امروز باید پدافند غیرعامل به عنوان یک فرهنگ و تفکر در تصمیمات مدیریتی لحاظ شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403050905861
  • خبرنگار : 50175