به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛

کتاب «فیزیولوژی جانوری در آزمایشگاه» منتشر شد

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «فیزیولوژی جانوری در آزمایشگاه» در دو جلد با رویکردی به حوزه علوم پایه، به ویژه زیست شناسی، پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، دامپزشکی و مهندسی پزشکی را منتشر کرد.

این کتاب حاصل تلاش و تجربیات نویسندگان در راستای بهبود و گسترش علم فیزیولوژی آزمایشگاهی است که با توجه به اقتباس از مراجع معتبر علمی دنیا، کاربردی بوده و مطالعه آن به دانشجویان علوم پایه، پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، دامپزشکی و مهندسی پزشکی توصیه می شود.

برای درک عمیق مسائل بهتر است، دروس تئوری با دروس عملی همراه باشد تا بتواند خلاقیت و کنجکاوی را در دانشجویان پرورش دهد. فیزیولوژی بخش جدایی ناپذیر رشته هایی است که با سلامت انسان و دیگر حیوانات سروکار دارند.

امروزه دامنه علوم زیستی به رشته های مختلف نیز گسترش یافته و بسیاری از افرادی نیاز فوری به دانش فیزیولوژی دارند، این دانش به آن ها کمک می کند درک بهتری از کاربرد تکنولوژی در علوم زیستی داشته باشند و در انتخاب مسیر خود هوشمندانه تر عمل کنند.

فیزیولوژی بخش جدایی ناپذیر رشته هایی است که با سلامت انسان و دیگر حیوانات سروکار دارند و لازمه درک بهتر مباحث تئوری کار عملی در آزمایشگاه است، از این رو در کتاب حاضر مباحث فیزیولوژی به صورت کار عملی در آزمایشگاه بیان شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403050905822
  • خبرنگار :