فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

فرمانده جدید انتظامی شهرستان مرزی آستارا طی آیینی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان و مسئولان این شهرستان مرزنشین معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان مرزی آستارا با حضور سردار حسین حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان ظهر روز سه شنبه ۹ مرداد ماه در محل سالن اجتماعات شهرداری آستارا برگزار و از تلاش های سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده سابق انتظامی آستارا تجلیل و سرهنگ دوم مرتضی احدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

 

فرماندار شهرستان مرزی آستارا در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اهمیت و جایگاه شهرستان مرزی و گردشگر پذیر آستارا و لزوم حضور و همکاری پلیس با مردم و مسئولان شهرستان، اظهار کرد: آستارا یکی از شهرستان های گردشگر پذیر مهم کشور، استان گیلان و یک مرز فعال و مهم بوده و ایجاد نظم و امنیت در آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید یک نیروی انتظامی خلاق داشته باشد.

محمدرضا شهاب زاده با تاکید بر ضرورت تجهیز لجستیکی مجموعه انتظامی شهرستان آستارا، گفت: نیروی انتظامی دست پرقدرت نظام در کشور است.

وی با تقدیر از شورای تأمین آستارا در تقویت حوزه امنیتی و انتظامی این شهرستان، گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین اعضای شورای تأمین وجود دارد و خوشبختانه دچار چالش های امنیتی نیستیم.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403050905816
  • خبرنگار : 50532