معاون استاندار لرستان:

رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهردار بروجرد در خصوص مهار بیماری هاری مسئولیت دارند

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهردار بروجرد در خصوص مهار بیماری هاری مسئولیت دارند.

مسلم مرادی امروز (نهم مردادماه) در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت زنان و خانواده بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان ناراضی هستند و سگ‌های بلاصاحب و خطر بالقوه بیماری هاری وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهردار بروجرد در خصوص مهار بیماری هاری مسئولیت دارند و در صورت بروز مشکل باید در دستگاه قضا پاسخگو باشند.

فرماندار بروجرد با اشاره به عدم حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرداری بروجرد، اضافه کرد: با توجه به عدم حضور این مسئولین در جلسه کسی پاسخگو موضوع نیست و اگر مشکلی در زمینه بیماری هاری برای شهروندان رخ دهد مسئولان مرتبط باید جوابگو باشند.

جواد گودرزی مدیر جهاد کشاورزی بروجرد نیز در این جلسه با اشاره به مسئله آلودگی مزارع با آب‌های آلوده، اظهار کرد: کانال‌های کشاورزی مجزا از کانال‌های آب و فاضلاب بوده و ورود آب‌های آلوده به آب‌های کشاورزی یا از طریق شهرداری یا از طریق تخلیه تانکرهای فاضلاب است که باید مورد رسیدگی قرار گیرد و راهکاری برای آن اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: محصولی برای ما ارزشمنداست که سالم باشد و ما دنبال تولید سالم هستیم اینکه تولید به هر قیمتی از جمله با استفاده از آب‌های آلوده صورت گیرد به‌هیچ‌وجه برای ما اهمیت و ارزشی ندارد و سلامت محصول اولویت اول ما است.

به گزارش ایسنا، فرماندار بروجرد، جلسه کارگروه اجتماعی و سلامت خانواده را به دلیل عدم حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان و شهردار بروجرد و عدم پاسخگویی آنان در زمینهٔ کنترل بیماری هاری و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد ترک کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403050905813
  • خبرنگار : 50175