سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی:

رفع تنش‌های آبی را مدیون گروه‌های جهادی هستیم

سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه گروه‌های جهادی یاور دولت هستند، وجود گروه‌های جهادی را برای دولت‌ها مغتنم و مهم دانست و گفت: ما امروز اگر با رفع تنش‌های آبی مواجهیم، همه را مدیون گروه‌های جهادی هستیم.

تراب محمدی روز سه شنبه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی با اشاره به اینکه عمل و اقدام گروه‌های جهادی معطوف به خدمت به محرومان است، اظهار کرد: ما وارث انباشت انبوهی از محرومیت‌ها بودیم که بعد از انقلاب اسلامی با روحیه جهادی بخش اعظمی از این محرومیت‌ها مرتفع شد.

وی افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی تبلور عینی روحیات جهادی دهه شصت بوده و همچنین فرزند انقلاب و از مردم و برای مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم و آیت الله رئیسی مصادیق بزرگ عمل جهادی هستند، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب نیازمند همت جهادی نخبگان و گروه‌های مختلف مردمی برای تحقق پیشرفت حداکثری و عدالت هستیم.

رزمایش جهادگران فاطمی با افتتاح و اجرای ۲۰۰ پروژه برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی به مدت ۱۰ روز، با افتتاح و اجرای ۲۰۰ پروژه خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباس‌قلی‌زاده در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی با بیان اینکه این افتخارات به دست جهادگران رقم خورده است، اعلام کرد: شما جهادگران به خاطر مردم و انقلاب از آسایش خود می‌گذرید که این یک امر مقدسی است و باید تکریم و تمجید شود.

وی افزود: روحیه جهادی ما را در مسیر حرکت به سمت قله ها قرار داده و عمل انقلابی این گروه‌های جهادی امروزه به یک الگو تبدیل شده است.

وی بیان کرد: ما در تلاش هستیم تا بیشتر و بهتر از امروز به مردم و مناطق محروم خدمت کنیم که از مسئولین عزیز بابت حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی، قدردانی میکنم.

هدف از رزمایش‌های جهادی، تبدیل رویکرد جهادی به یک گفتمان عمومی است

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هدف از رزمایش‌های جهادی، تبدیل رویکرد جهادی به یک گفتمان عمومی است، گفت: باید بتوانیم شعار خدمت‌رسانی و تحقق عدالت را به یک شعار عمومی تبدیل کنیم.

سردار ابوالفضل طهماسبی در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی اعلام کرد: رزمایش جهادگران فاطمی در سه مقطع زمانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با عمل جهادی می‌توانیم کوه‌ها را جابجا کنیم، افزود: گروه‌های جهادی در طول ۱۰روز به ولی نعمتان خود، خدمت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه گروه‌های جهادی همانند دوران دفاع مقدس با عشق وارد عرصه خدمت و جهاد می‌شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403050905709
  • خبرنگار :

برچسب‌ها