به گزارش ایسنا، شرکت متا در یک پست وبلاگ نوشت: این ویژگی که «هوش مصنوعی استودیو» (AI Studio) نام دارد، به تولیدکنندگان محتوایی که حسابهای حرفه ای دارند، اجازه می دهد یک چت بات هوش مصنوعی سفارشی بسازند تا به پرسشهای متداول هواداران یا دنبال کنندگان آنها پاسخ دهد. افراد می توانند به ربات خود بگویند که به چه نوع سوالاتی، پاسخ دهد یا از چه موضوعاتی، اجتناب کند.
در دنیای گستردهتر اینستاگرام، کاربران میتوانند یک چت بات موضوعی به عنوان مثال یک ربات متمرکز بر هنرهای رزمی ترکیبی، غذاخوری یا حیوانات خانگی، برای پروفایل خود بسازند.
هر دو ویژگی در هفته های آینده، به شکل گسترده تری، عرضه خواهند شد.
شرکت متا اولین بار در سپتامبر گذشته، «هوش مصنوعی استودیو» را معرفی کرد. این غول شبکه اجتماعی، روز دوشنبه، عرضه این ویژگی ها را برای برخی از کاربران آغاز کرد. این عرضه با حضور مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا در کنار جنسن هوانگ، مدیر عامل غول تراشه های هوش مصنوعی انویدیا در کنفرانس ACM SIGGRAPH دنور، همزمان شد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، متا در سالهای اخیر به شدت بر روی هوش مصنوعی هزینه کرده و زاکربرگ درباره انتظار خود برای توسعه برخی از بهترین رباتهای چت در جهان صحبت کرده است. این شرکت در حال حاضر، چت بات هوش مصنوعی خود را به نام Meta AI در اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک عرضه کرده است.
انتهای پیام