رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خبر داد

جلسات پرسش و پاسخ از شهردار ادامه دارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از طرح ناهماهنگی شهرداری با ادارات و ایجاد مشکل و معضلات آن به شهردار خبرداد.

علی‌اکبر نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای شهر شهردار دو سوال را پاسخ داده است، اظهارکرد: شورای شهر پنج سوال از شهردار همدان در بخش‌های مختلف پرسیده است که بعد از اتمام جلسات پرسش و پاسخ اگر جواب‌ها قانع‌کننده بود مشکلی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از سوالات شورای شهر از شهردار همدان در باب سرمایه‌گذاری و تخریب باغات و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر بوده است، تصریح کرد: بلوار ارم همدان یک مسیر گردشگری است، اما در این مسیر مجموعه‌های خدماتی از قبیل آرایشگاه ایجاده شده که زیبنده این منطقه نیست و باید بسته شوند.

نظری با اشاره به اینکه امروز نیز تعدادی از سوالات با شهردار مطرح خواهد شد، ادامه داد: ناهماهنگی شهرداری با ادارات و ایجاد مشکل و معضلات از دیگر مواردی است که با شهردار مطرح شده است.

این عضو شورای شهر همدان قطع درختان در مجموعه آموزشی و محکومیت ۱۶۰ میلیاردی شهرداری همدان را از دیگر سوالات شورای شهر ازشهردار همدان دانست و گفت: موضوع قطع درختان مجموعه آموزشی منتظر اعلام نظرکارشناس دادگستری است.

وی درباره مکانیزه‌کردن تقاطع‌ها و پل‌های عابرپیاده در همدان نیز خاطرنشان کرد: پل‌های عابرپیاده قبلا مکانیزه شده بود، اما برخی تجهیزات آنها به سرقت رفته بود و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود که در این زمینه شهرداری تاکنون توانسته شش پل مکانیزه را راه‌اندازی کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403050804802
  • خبرنگار : 50034