تیم شهر بسکتبال قشم از لیگ امید به لیگ دسته دوم کشور راه یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تیم شهر بسکتبال به عنوان نماینده جزیره جهانی قشم در مسابقات لیگ امید کشور با پیروزی‌های مستمر به لیگ دسته دو بسکتبال راه یافت.

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، با بیان این مطلب، اعلام کرد: تیم شهر بسکتبال قشم از میان ٢٦ تیم حاضر در رقابت‌های کشوری به فینال لیگ امید  و و در نهایت به لیگ دسته دو کشور صعود کرد.

وی ادامه داد: تیم شهر بسکتبال جزیره جهانی قشم با تکیه بر کادر مجرب بومی و بازیکنان بومی خود موفق به کسب این موفقیت در مسابقات بسکتبال امید کشوری شد.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، دور اول رده بندی با حضور ۳ تیم، دور دوم با حضور ۴ تیم، دور سوم با حضور ۴ تیم و دور چهارم هم با حضور ۴ تیم برگزار شد و تیم شهر بسکتبال قشم در تمامی ۴ دوره مقام اول گروه را به ود اختصاص داد.

وی گفت: تمام مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام شد و در مسابقه رده بندی هم تیم شهر بسکتبال قشم موفق به پیروزی در مقابل تیم اصفهان شد.

ذاکری بیان کرد: فینال مسابقات لیگ امید کشورمان بین دو تیم قشم و شهرکرد طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه در قشم برگزار خواهد شد و هر دو تیم به لیگ دسته دو بسکتبال کشور راه یافتند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403050804507
  • خبرنگار : 50673