رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان:

کودک‌کشی خود به ‌خود ریشه رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان با بیان اینکه شدت خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد شد، گفت: کودک‌کشی خود به خود ریشه رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد.

مسعود صالحی‌شبلیزی در گفت وگو با ایسنا ضمن محکومیت جنایات غزه اظهار کرد: ما نمی‌توانیم نسبت به فلسطین بی تفاوت باشیم. به ویژه اینکه کشور مسلمانی است و طبیعتاً هر انسان آزاده‌ای نسبت به این جنایات واکنش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در دانشگاه فرهنگیان نیز با توجه به اینکه این دانشگاه رسالت مهم پرورش معلم را بر عهده دارد و معلم باید نسبت به اتفاقات روز جهان مطلع باشد چراکه مستقیما با تربیت و پرورش نسل‌های آینده در ارتباط است، نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم. به این منظور جلسات تبیینی متعددی با حضور معاونین فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان عنوان کرد: با وجود اینکه جهان غرب سراسر بمباران اطلاعاتی و خبری حمایت از اسراییل است اما خوشبختانه در سراسر جهان، دانشجویان نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهد آگاه شده‌اند که نمونه آن در خیزش دانشجویان جهان به ویژه دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین دیده شد و این نشان دهنده وجود فطرت پاک و حمایت از مظلوم در هر نقطه جهان با هر دین و گرایش است. وقتی جنایات، حملات و کشتار زنان و کودکان بی گناه غزه در سراسر جهان مخابره شد، انسان‌های آزادیخواهان به ویژه جوانان نتوانستند بی تفاوت باشند.

شدت خیزش دانشجویان بیشتر خواهد شد

وی ادامه داد: خیزش دانشجویان مرتبط فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرموده بودند اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این اتفاقات مقدمات هستند چراکه شدت این خیزش در چند سال آینده شدیدتر و بیشتر خواهد بود.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان تاکید کرد: امروزه مساله غزه به جایی رسیده است که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز نمود پیدا کرده است. هرچند تفاوتی میان جناح‌های مختلف ریاست جمهوری در سیاست کلی نیست، اما فلسطین به یکی از بحث‌های انتخاباتی نامزدها تبدیل شده است، چون موضوع جذب دانشجو اهمیت دارد و این مسایل تا جایی پیش خواهد رفت که نباید حمایت نظامی و مالی از اسراییل صورت گیرد و در نهایت این رژیم روز به روز به نابودی نزدیک‌تر خواهد شد.

صالحی‌شبلیزی عنوان کرد: کودک‌کشی رژیم صهیونیستی خود به خود ریشه این رژیم را از بین خواهد برد، چراکه کشته شدن زنان و کودکان که مظلومیت بیشتری دارند اثر روانی به مراتب شدیدتری خواهد داشت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403050804488
  • خبرنگار : 50300