مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد:

کاهش خرابی‌های اضطراری با نگهداشت شیرآلات کلیدی خطوط انتقال آب شرب خرم‌آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: پیمایش و نگهداشت شیر آلات کلیدی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب شهر خرم‌آباد با هدف کاهش خرابی‌های اضطراری و بهبود خدمات رسانی تیرماه امسال آغاز شده است.

یاسر اکبریان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه نگهداشت و پیمایش شیرآلات و حوضچه شیرآلات آب شرب خطوط و شبکه توزیع آب شهر خرم‌آباد اظهار کرد: پیمایش و نگهداشت شیر آلات کلیدی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شرب شهر خرم‌آباد  با هدف کاهش خرابی‌های اضطراری و بهبود خدمات رسانی تیر ماه امسال آغاز شده است.

وی بیان کرد: نگهداشت و پیمایش شیرآلات آب شرب با رویکرد جدید در قالب اجرای برنامه PM شبکه توزیع آب شرب شهر خرم‌آباد با بکارگیری اکیپ‌های تخصصی نگهداشت برنامه‌ای شیرآلات اعم از خطوط اصلی و فرعی، شیرآلات کنترلی و مدیریت فشار و تخلیه هوا در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: حفظ تاب آوری و کاهش حوادث مرتبط و فازهای عملیاتی آتی شیرآلات معیوب رفع نقص، تعویض و همزمان تکمیل داده‌های توصیفی و مکانی در سامانه GiS نیز انجام می‌پذیرد.

این مسئول اظهار کرد: این اقدام نقش موثری در کاهش هزینه‌های تعمیرات اضطراری، افزایش رضایتمندی مشترکین و جلوگیری از هدر رفت آب در راستای مدیریت بر دارایی‌های شبکه توزیع آب مطابق استانداردهای مرتبط خواهد داشت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403050804467
  • خبرنگار : 50176