فرماندار ازنا:

نقش‌آفرینان اصلی حماسه اربعین، مردم هستند

فرماندار ازنا گفت: دستگاه‌های اجرایی در برپایی مواکب اربعین‌ حسینی مسئولیت دارند و نقش‌آفرینان اصلی حماسه اربعین مردم هستند.

محمدرضا فاتحی امروز (ششم مردادماه) در جلسه ستاد اربعین که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراسم اربعین بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با دو موکب مستقر در دو شهر نجف و کربلا و موکب شهدای شهرستان ازنا مستقر در ورودی شهرستان و بسیج امکانات ادارات برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات تأکید کرد.

وی تصدی‌گری بخش‌های دولتی را آفت رزمایش عظیم اربعین دانست و نقش‌آفرینی مردم و هیأت‌های مذهبی را در این حماسه شیعی مهم ارزیابی کرد.

این مسئول گفت: نقش دولت به‌عنوان تسهیلگر و فراهم آورنده زیرساخت‌های مواکب حسینی است و قرار نیست دولت تصدی‌گری کند و بلکه صرفاً در کنار مردم به وظایف قانونی خود می‌پردازد و مهمترین بخش رویداد بزرگ اربعین همین نقش‌آفرینی و حماسه سازی مردم است.

فرماندار ازنا با تقدیر از شهرداری ازنا و ادارات فعال در برپایی مواکب حسینی، از مردم خواست نذورات خود را به شماره‌حساب‌های اعلامی از طرف ستاد اربعین واریز کنند و بر این اساس مقرر شد نذورات و کمک‌های مردمی جهت برپایی مواکب حسینی به شماره‌حساب مورد تأیید ستاد اربعین که متعاقباً اعلام خواهد شد، واریز کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403050603920
  • خبرنگار : 50175