برگزاری اولین دوره مسابقات ربوتیکس ایران به میزبانی گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر گلستان از برگزاری اولین دوره مسابقات منطقه ای روبوتیکس ایران با حضور بیش از ۱۰۰ تیم شرکت کننده از استان‌های گلستان، مازندران و سمنان به میزبانی گلستان خبر داد.

 قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان صبح چهارشنبه سوم خرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به ابلاغ دبیرخانه کشوری خانه‌های هلال تخصصی پارک علم و فناوری، پژوهش و نوآوری به استان گلستان و مجوز اداره کل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر، اولین دوره از مسابقات منطقه ای روبوتیکس برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به همت «خانه هلال تخصصی پارک علم و فناوری هلال‌احمر گلستان» و با همکاری «آموزشگاه نیکان کلاس» به صورت منطقه‌ای و با حضور بیش از ۱۰۰ تیم شرکت کننده از استان‌های گلستان، مازندران و سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در اولین دوره مسابقات روبوتیکس و همایش نجوم و رصد خورشید بین سنین ۶ تا ۱۶ سال و در رشته‌های لیگ روبوریس، لیگ فوتبالیست، لیگ جنگجو و لیگ خلاق حاضر خواهند شد.

غریب آبادی گفت: این مسابقات در روز جمعه ۵ مرداد در سالن چند منظوره جمعیت هلال‌ احمر گلستان برگزار و در پایان به برندگان مسابقات تندیس و جوایز اهدا می‌شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403050301869
  • خبرنگار : 50604