مدیرعامل شرکت برق استان:

تعطیلی به‌دلیل افزایش مصرف برق برای چند روز آینده در زنجان نداریم

مدیرعامل شرکت برق استان زنجان گفت: از سوی شرکت توانیر، تعطیلی برای چند روز آینده در استان زنجان به‌دلیل افزایش مصرف برق اعلام نشده است.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: گرمای بی‌سابقه تابستان امسال در حالی که هنوز به نیمه آن نیز نرسیده‌ایم، رفاه و آسایش عمومی در کشور را مختل کرده است به طوری که بسیاری از استان‌ها، بوی‍ژه مناطق مرکزی و جنوبی کشور در دمای بالای ۵۰ درجه روزهای اخیر را به سختی سپری می‌کنند.

وی بیان کرد: با هدف رفاه حال هموطنان، حفظ سلامتی و جلوگیری از گرمازدگی و آسیب به سلامت شهروندان، استانداران با استفاده از اختیارات خود در شرایط اضطرار از جمله گرمای شدید هوا به تناوب اقدام به کاهش ساعت کار و بعضاً تعطیلی اداره‌ها می‌کنند.

جوادی با اشاره به اینکه تصمیم‌ها مبنی بر تعطیلی اداره‌ها یا کاهش ساعات کاری برای افرد سالخورده و کودکان بنا به تصمیم مدیریت بحران یا دانشگاه علوم پزشکی با هدف تامین سلامتی شهروندان انجام می‌شود، گفت: این تعطیلی‌ها ربطی به مجموعه شرکت برق ندارد و قطعا تا هفته آینده تعطیلی از بابت برق نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت برق استان زنجان افزود: ناترازی در مصرف برق وجود دارد که در برخی از ساعت‌های روز این موضوع تشدید می‌شود؛ اما با این حال از سوی شرکت توانیر، تعطیلی برای چند روز آینده در استان زنجان به جهت افزایش مصرف برق اعلام نشده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403050201259
  • خبرنگار : 50161