معرفی تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه در پانزدهمین نمایشگاه ایران نانو

با آغاز ثبت نام حضور در پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو (ایران نانو ۱۴۰۳)، زمینه برای معرفی تازه‌ترین دستاوردها و توسعه بازار محصولات این حوزه فناوری فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، به همت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، پانزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو، ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه امسال میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، محققان، پژوهشگران، دانشگاهیان و سایر علاقه‌مندان خواهد بود. 

در پانزدهمین دوره این رویداد فناورانه، زمینه‌ها برای افزایش حجم بازار و تعداد شرکت‌های نوآور و صادرات محصولات نوآورانه در حوزه‌های صنعتی مختلف فراهم شده است.

ثبت‌نام حضوز در پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از اول مردادماه آغاز شده است و فعالان حوزه نانوفناوری در صورت تمایل می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی http://nanoexhibition.ir مراجعه کنند و درصورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۰۳ تماس بگیرند.

نمایشگاه فناوری نانو نخستین بار در سال ۱۳۸۷ با اهدافی نظیر شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی و ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو برگزار شد. این رویداد هر ساله با هدف اعتلای این شاخه از فناوری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور فناوران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، پانزدهمین دوره نمایشگاه ایران نانو، روزهای ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن‌های ملل و خلیج فارس با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، فعالان حوزه پژوهش، فناوری، متخصصان، صاحبان صنعت و علاقه‌مندان این حوزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: نانو‌ فناوری
  • کد خبر: 1403050200825
  • خبرنگار :