مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز:

روند بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز از البرز تحت کنترل است

رئیس کل دادگستری استان البرز، معاونان دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دادستان شهرستان‌های تابعه استان، معاونان دادسرا، معاونین فرماندهی فراجا استان و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از اردوگاه مراقبتی اتباع و مهاجرین خارجی شهید وکیلی در استان البرز بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در این بازدید که روز یکشنبه، ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت سیروس دهقان شیری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در طرح بازگشت اتباع خارجی غیر مجاز به کشورشان پرداخت.

دهقان شیری با قدردانی از همراهی مجموعه قضایی استان البرز و عوامل امنیتی و انتظامی گفت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورشان فراهم شده است.

وی با بیان آخرین آمار و اطلاعات در زمینه ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز بیان کرد: در اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی پس از اجرای طرح غربالگری، اتباع فاقد مدارک به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی گفت: اکنون پیرو دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های سازمان ملی مهاجرت در اجرای طرح‌های ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در این استان تمام اقدامات لازم انجام شده است.

دهقان شیری افزود: روند بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به صورت روزانه در تمام شهرستان‌های استان البرز تحت کنترل است که جا دارد در این زمینه از همراهی همیشگی فراجا قدردانی شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403043120220
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها