مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد

برخورد با سودجویان بازار مسکن و تشدید نظارت بر مشاورین املاک

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی مشاورین املاک در این استان خبرداد.

محمد نجفی دهکردی امروز (۳۱ تیرماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: این نظارت‌ها با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

این عضو شورای قضایی استان از مسکن به عنوان یکی از جدی‌ترین مشکلات مردم نام برد و تصریح کرد: دستگاه قضایی در این بخش با تخلف‌های احتمالی، برابر قوانین برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های هشتگانه این استان به صورت ویژه و مستمر با دستگاه‌های متناظر انجام خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان از جمع‌آوری قراردادهای چاپی در سطح  بنگاه‌های املاک گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: این گشت‌های مشترک در راستای رضایت‌مندی مردم و نظارت برعملکرد واحدهای صنفی مشاورین املاک و برخورد با افراد سودجو برگزار می‌شود. 

نجفی دهکردی گفت: مردم استان می توانند شکایت خود از بنگاه‌های املاک متخلف را به صورت مکتوب به واحد گشت مشترک تعزیرات حکومتی اداره کل و شهرستان‌های تابعه تحویل دهند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات این بخش است اظهار کرد: تعزیرات حکومتی استان به محض دریافت شکایت‌ها، دراسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403043119613
  • خبرنگار :