فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

سهولت تردد زائران حسینی(ع) از مرز مهران در عاشورا و تاسوعا

فرمانده انتظامی استان ایلام  با بیان اینکه پلیس با روحیه انقلابی  وجهادی به زائران خدمت می‌کند گفت: با حضور شبانه‌روزی پلیس در مرز مهران، تردد زائران عتبات عالیات از این مرز بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان ممکن در حال انجام است.

 سردار «جمال سلمانی» در جریان بازدید از مرز مهران در تاسوعای حسینی اظهار کرد: تسریع و تسهیل در تردد زائران عتبات عالیات همراه با نظم، امنیت و تکریم از جمله اقدامات پلیس برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات است.

وی افزود: باتوجه به افزایش تردد در مرز مهران نسبت به سال گذشته مجموعه انتظامی استان  این آمادگی را دارد که به بهترین نحو  ممکن زمینه‌های تردد آسان زائران هم در پایانه مرزی و هم درمحور های مواصلاتی را  فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام  با اشاره به زحمات بی‌شائبه کارکنان پلیس برای سهولت در تردد زائران عتبات عالیات گفت: مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم، زمینه امنیت پایدار را فراهم آورده و اینک زائران اباعبدالله(ع) بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای در کمترین زمان ایستایی عازم کربلا می‌شوند و قطعاً کارکنان سختکوش و زحمتکش انتظامی که زمینه این زیارت آسان را برای شهروندان فراهم می آورند هم در ثواب این زیارت‌ها شریک خواهند بود.
سردار سلمانی با بیان اینکه هدف اصلی محموعه انتظامی رضایت‌مندی زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) است، ادامه داد : با توجه به بازدید میدانی که در پایانه مرزی مهران صورت گرفت الحمدالله زائران از فزندان خودشان در پلیس رضایت کامل داشتند که این رضایت‌مندی باعث افتخار و سربلندی کارکنان فراجا است .
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403042516891
  • خبرنگار : 71299