خیرالنسا امیری افزود: این کارگاه بمدت دو روز در دو نوبت صبح وعصر در چابهار برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این دوره آشنایی فعالان این حوزه با استارتاپ های گردشگری، تولید محتوا در گردشگری و چگونگی انتقال آن در فضای مجازی عنوان کرد.
وی ادامه داد: سرفصلهای این کارگاه شامل بخش هایی از جمله آشنایی با ایده یابی و کاربرد خلاقیت در گردشگری، استفاده از اینفلوئنسرهای گردشگری، مدلهای کسب و کار در گردشگری بود.
به گفته وی در حاشیه برگزاری کارگاه، جلسه رأی گیری انتخاب رئیس انجمن راهنمایان رسمی گردشگری و بلدهای محلی نیز برگزار و در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد.
انتهای پیام