رئیس پلیس راه استان سمنان اعلام کرد

اعمال افزایش جرائم رانندگی در سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از اعمال افزایش مبلغ جرائم رانندگی از امروز ۲۴ تیرماه در این استان خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی شامگاه گذشته اظهار کرد: افزایش جرائم رانندگی با رویکرد و نگاه کمک به کاهش تخلفات در این بخش عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مواد ۲۱ و ۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی جدولی تحت عنوان جدول جرایم رانندگی پیش بینی شده که ذیل آن تمامی اعمالی که بر خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی می‌باشد تعریف شده است.
رئیس پلیس راه استان ادامه داد: بر اساس همین مفاد قانونی و در راستای کاهش تخلفات رانندگی و به تبع آن کاهش تصادفات رانندگی و خسارات ناشی از آن از روز شنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری مبالغ جرایم تخلفات رانندگی مندرج در جدول تخلفات با افزایش روبرو شده است.

 سرهنگ بزرگی تاکید کرد : افزایش نرخ جرایم با رویکرد کاهش تخلفات و تصادفات انجام شده و همکاران ما به دنبال کشف تخلف و اعمال قانون بیشتر نیستند اما نوع ماموریت و وظیفه آنها ایجاب می کند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف با راننده خاطی برخورد کنند.

 رئیس پلیس راه استان سمنان در پایان با تاکید بر رعایت قوانین و رانندگی ایمن توسط همه کاربران ترافیکی افزود: امید است با شرکت همه رانندگان و مردم در پویش #نه_به_تخلف_نه_به_جریمه شاهد کاهش تخلفات و رانندگی خوب از سوی تمامی کاربران ترافیکی و کاهش تصادفات و سوانح جاده ای باشیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403042416097
  • خبرنگار :