اهداء ۴۰۰ سبد غذایی به مددجویان و نیازمندان جزیره کیش

رئیس کمیته امداد جزیره کیش از بسته‌بندی و توزیع یک تن از انواع میوه‌ها و سبزیجات مفید در قالب ۴۰۰ سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان کیش توسط خیرین نیک اندیش این جزیره خبر داد.

ایوا صمیمی -رئیس کمیته امداد جزیره کیش- ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین(ع)، امروز شنبه۲۳ تیر، گفت: در ایام ماه محرم با همکاری خیرین و حامیان نیک اندیش جزیره کیش، بیش از یک تن از انواع میوه و سبزیجات در قالب بسته‌های غذایی، بسته‌بندی و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان این جزیره کیش توزیع شد.

صمیمی افزود: ارزش نقدی این اقدام ارزشمند و خداپسندانه خیرین نیک‌اندیش برای تهیه ۴۰۰ بسته غذایی از انوع میوه‌ها و سبزیجات مفید، بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان برآورده شده است.

وی با بیان اینکه اعتماد خیرین بزرگوار و عموم مردم خیرخواه به کمیته امداد برای رساندن کمک‌های ایشان به نیازمندان واقعی جامعه، یک افتخار بزرگ برای این نهاد است، ادامه داد: مردم و خیرین همواره اقدامات ماندگار و شایسته ای در خصوص حمایت‌های مالی و هدفمند برای رفع مشکلات ضروری، غیر نقدی و معیشتی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد داده اند که از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داریم.

رئیس کمیته امداد جزیره کیش یادآور شد: همه آحاد جامعه و ساکنین سخاوتمند جزیره زیبای کیش می‌توانند در این ایام پرخیر و برکت در زمینه‌های مختلف و متنوع با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود یاری‌گر این نهاد در راستای رفع مشکلات و نیازهای ضروری نیازمندان باشند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403042315608
  • خبرنگار : 50673