قائم‌مقام: در برابر مردانگی «مخبر» تعظیم می‌کنم

عضو کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به نوبه خود به عنوان یک شهروند، نماینده مجلس و یک خانواده شهید تمام قد در برابر این همه مردانگی آقای مخبر تعظیم می‌کنم.

جمشید قائم مقام در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عملکرد مخبر در جایگاه سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ۵۰ روز گذشته، بیان کرد: ما در شرایط بسیار خاصی رئیس جمهور خود را از دست دادیم، هم جامعه در شرایط غم انگیزی فرو رفت و هم همه نگران بودیم که چه اتفاقی خواهد افتاد اما آقای مخبر رویکرد خیلی جالب، ظریف و عاقلانه‌ای داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: اولین گام فرمایشات مقام معظم رهبری بود که ریل گذاری را انجام داده و راه را به ما نشان دادند. رهبری تبیین کردند که ما با همه مشکلات به وجود آمده، در ادامه راه هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. ما دیدیم که چگونه آقای مخبر و تیم ایشان مردانه در صحنه ظاهر شده و بر اساس فرمایش حضرت آقا حرکت کردند. بنده به نوبه خود به عنوان یک شهروند، نماینده مجلس و یک خانواده شهید تمام قد در برابر این همه مردانگی آقای مخبر تعظیم می کنم.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای مخبر با فقدان رئیس جمهور غمناک‌ترین فرد در دولت بود اما سر سوزنی کار مردم را روی زمین نگذاشتند و مردانه تمامی مصوباتی که رئیس جمهور شهید نوشته بودند را دنبال کردند. مصوبات سفرهای رئیس جمهور شهید به سمت اجرا رفت. آقای مخبر امتیاز بسیار بالایی هم در عملکرد و هم در اخلاق مداری دریافت کرد.

قائم مقام در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر انتخاباتی برگزار شد که مهر تاییدی بر تمام انتخابات گذشته بود. دولت در این انتخابات عادلانه و عاقلانه حرکت کرد. ان‌شاءالله خروجی انتخابات نیز برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیر باشد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403042315412
  • خبرنگار : 71560