نحوه پاسخگویی شهرداری‌های یزد به مردم زیر ذره‌بین بازرسان استان

بازرس کل قضایی استان یزد در بازدید سرزده به منظور بررسی نحوه پاسخگویی به مراجعین در شهرداری منطقه چهار یزد حضور یافت.

«رضا مختاری» به همراه معاون نظارت و بازرسی و سربازرس گروه امور سیاسی و قضایی استان با هدف ارزیابی مجمومه فعالیت‌ها و نحوه پاسخ گویی و راهنمایی متقاضیان، به صورت سرزده از شهرداری منطقه چهار یزد بازدید کردند.

بازرس کل استان در این بازدید ضمن سرکشی از اتاق‌های شهرداری و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدمات رسانی شهرداری به مردم  و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.

«رضا مختاری» با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخص‌های مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفه‌های رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع می باشد که می بایست کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم ارباب‌رجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه می‌شود و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه براساس میزان رضایتمندی مردم از آنهاست.

مختاری افزود: بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان  نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان، در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و کثرت درخواست‌های عموم در مورد آسفالت خیابان ها و کوچه های تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولان مربوطه دستوراتی ابلاغ شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403042013737
  • خبرنگار : 50214