«رضا مختاری» به همراه معاون نظارت و بازرسی و سربازرس گروه امور سیاسی و قضایی استان با هدف ارزیابی مجمومه فعالیتها و نحوه پاسخ گویی و راهنمایی متقاضیان، به صورت سرزده از شهرداری منطقه چهار یزد بازدید کردند.
بازرس کل استان در این بازدید ضمن سرکشی از اتاقهای شهرداری و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدمات رسانی شهرداری به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
«رضا مختاری» با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخصهای مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفههای رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع می باشد که می بایست کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.
وی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میشود و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه براساس میزان رضایتمندی مردم از آنهاست.
مختاری افزود: بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان و نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان، در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و کثرت درخواستهای عموم در مورد آسفالت خیابان ها و کوچه های تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولان مربوطه دستوراتی ابلاغ شد.
انتهای پیام