رئیس دانشگاه خبر داد

پذیرش دانشجوی خارجی از مهرماه در دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره)

رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) از پذیرش دانشجوی خارجی از مهرماه در این دانشگاه خبر داد.

احمدرضا مظاهری امروز (۱۸ تیرماه) در آیین افتتاح مرکز تخصصی مشاوره‌های آزاد و خدمات روانشناختی دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره)، اظهار کرد: رسالت دانشگاه بر این است که در حوزه‌های مختلف اثرگذار باشد، لذا امیدواریم که مرکز مشاوره منشا خیر در شهرستان باشد و باعث ارتقای حوزه سلامت و روان شود و در ادامه حوزه‌های مشاوره‌های تخصصی ازجمله حقوق، صنعت، دانش آموزی و... نیز افزوده میشود.  

وی خاطرنشان کرد: در بین دانشگاه‌های زیر ۲۰ سال کشور سرانه تولیدات علمی آن رتبه اول کشور را کسب کرده و در کل دانشگاه‌های جامع کشور رتبه دوم را توانسته به خود اختصاص دهد.

 رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) ادامه داد: این دانشگاه مجوز پذیرش دانشجویی خارجی نیز گرفته و در مهرماه می‌توانیم دانشجویی غیرایرانی در دانشگاه داشته باشیم و این موضوع برای شهرستان موضوع تازه‌ای است.

مظاهری تصریح کرد: در مناطق کم برخوردار دوره‌های تخصصی برای افراد پشت کنکور برگزار خواهد شد و افراد مستعد را نمی‌گذاریم که از شهرستان خارج شوند و برای فارغ التحصیلان اشتغال ایجاد خواهد شد و از کارهای مهم دیگر مرکز مشاوره تخصصی دانشگاه بود.  

مرکز مشاوره فرصت آفرین و جامعه محور است

مهدی کماسی معاون دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی نیز در این آیین، گفت: فلسفه وجودی مرکز مشاوره فرصت آفرین و جامعه محور است تا نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کنیم.

وی بیان کرد: مرکز مشاوره دانشگاه با وجود محدودیت‌ها و کمبودهای موجود برنامه های مختلفی را برگزار کرده است.

وی عنوان کرد: این دانشگاه با حدود پنج هزار دانشجو مشکلات و مسائل خیلی دانشجویان را رفع کرده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041812815
  • خبرنگار : 50175