نمایش سجاد افشاریان در اصفهان جه تعداد مخاطب داشت؟

نمایش «بک تو بلک» به نویسندگی سجاد افشاریان که اخیرا در اصفهان روی صحنه رفته، در یک روز میزبان ۳ هزار تماشاگر بوده است.

به گزارش ایسنا، این نمایش که در چند شهر گوناگون اجرا شده، به تازگی نیز در اصفهان روی صحنه رفته و طبق اعلام برگزار کنندگان با استقبال تماشاگران این شهر همراه شده است .

نمایش «بک تو بلک» طی۴روز و ۹ سانس اجرا در اصفهان میزبان ۹ هزار و ۶۳۰ مخاطب بوده که در سالن اصلی مجموعه سیتی سنتر اصفهان به تماشای آن نشسته‌اند .

سجاد افشاریان با تئاتر «بک تو بلک» از سال ۱۴۰۰ تاکنون در تهران و شهرهایی همچون شیراز ، رشت ، مشهد ، همدان و اصفهان روی صحنه رفته و با جذب بیش از ۲۰۰ هزار تماشاگر به عنوان پر مخاطب‌ترین تئاتر این سال‌های ایران به شمار می‌آید و به زودی در ادامه تور داخلی به شهرهای یزد ، کرمان و تبریز سفر خواهد کرد.

افشاریان که در تئاتر در زمینه‌های نمایشنامه‌نویسی ، بازیگری ، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فعال است، معتقد است : سفر و اجرای تئاتر در دیگر شهرها باعث ارتقای تعداد مخاطبان تئاتر ایران می‌شود، مخاطبانی که برای اولین بار به تماشای تئاتر می‌نشینند و تبدیل به ظرفیت مخاطبان پویای تئاتر ایران و دیگر شهرها می‌شوند و در ادامه به دیدن دیگر آثار تولید شده می‌روند. همچنین تور تئاتر «بک تو بلک» به شهرهای مختلف ایران باعث ایجاد تحول و انگیزه در خانواده فعال تئاتر دیگر شهرها شده و پس از آن شاهد تولیدات بیشتر و مهم‌تری در دیگر شهرهای ایران بوده‌ایم .

گفتنی است سجاد افشاریان در سال ۱۴۰۳ تهیه و حمایت از نمایش‌های گوناگونی را در کمپانی تئاتر جوانان ایران بر عهده داشته است.

او در این مدت نمایش‌هایی مانند «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه ، «بیرون پشت در» به کارگردانی پرهام خاکزاد ، «آن بُرد» به کارگردانی مشترک مهدی زندیه و آیدین تمبرچی ، «در انتظار گودو » کار امیر حسین جوانی، «پشیز» به کارگردانی علی ایزدی ، «تایتان» کار بابک محمودزاده را تهیه کرده است که همه آنها به جز نمایش پشیز که مرداد ماه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود با استقبال و تحسین مخاطبان تئاتر مواجه شده اند .

این کمپانی تا کنون تهیه‌کنندگی و حمایت بیش از ۸۰ نمایش را بر عهده داشته است که تمامی این آثار محصول کار گروه‌های خلاق و جوان تئاتر کشور بوده‌اند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403041812722
  • خبرنگار : 71342