پیکر جانباز لرستانی تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر حسن مرادی، جانباز و پیشکسوت عرصه خبر و رسانه لرستان امروز، ۱۸ تیرماه بر دستان مردم شهیدپرور خرم‌آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر حسن مرادی، پیشکسوت لرستانی عرصه رسانه و جانباز دفاع مقدس امروز، ۱۸ تیرماه با حضور اصحاب رسانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم از محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشییع و در قطعه والدین شهدا و جانبازان گلزار شهدای شهر خرم‌آباد به خاک سپرده شد.

زنده‌یاد حسن مرادی متولد خرم‌آباد بود که در سن جوانی با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در قالب عکاس جنگ در انتقال مفاهیم هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشت.

او پیش از این کار رسانه‌ای خود را با عکاسی در دوران انقلاب و همکاری با روزنامه کیهان و سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرده بود.

زنده‌یاد حسن مرادی در بسیاری از عملیات‌های جنگ از جمله فتح‌المبین، کربلای ۵ و فاو حضور داشت و بیش از پنج هزار قطعه عکس و هفت هزار فیلم را از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس به یادگار گذاشت و پس از پنج سال حضور در جبهه به درجه جانبازی نائل شد.

سرانجام این جانباز سرافراز و خبرنگار و عکاس انقلابی در شب اول محرم پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی به دیدار حق شتافت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041812566
  • خبرنگار : 50176