نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فضای رقابت دیروز، باید به رفافت و همدلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: فضای رقابت دیروز، باید به رفاقت و همدلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی دوشنبه ۱۸ تیر در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان همدان، اظهار کرد: تلاش‌های ستادهای انتخاباتی در راستای تحقق مشارکت حداکثری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی کلمه به نقش مردم اعتقاد دارند و سیاست ایشان حمایت از دولت‌هاست و امروز باید همه از این سیره تبعیت کنیم، مطرح کرد: مشارکت پرشور مردم در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت و تحریم انتخابات به کار گرفته بود، مرهون زحمات همه ستادهاست.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه فضای رقابت دیروز، باید به رفافت و همدلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شود، افزود: هنر سیاست‌مداران به ویژه رئیس جمهور منتخب در این است که از فضای انتخاباتی عبور و برای حل مشکلات با تمام وجود تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت دولت نه موفقیت شخص که به معنای موفقیت نظام است، تصریح کرد: امروز نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم. برخی تحلیل‌های اشتباه و مرزبندی‌ها امروز به صلاح کشور نیست.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات استان همدان و دغدغه‌های مردم به ویژه در بحث مسکن، جمعیت و اشتغال همه در کنار هم باید تلاش کنیم. در دوران مسئولیت‌ها، مهم استفاده از این فرصت محدود برای حل مشکلات و خدمت به مردم است. رئیس جمهور منتخب، قدردان اعتماد مردم باشد و از آن برای خدمت به مردم استفاده کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041812533
  • خبرنگار : 50035