شهردار منطقه دو شهرداری کاشان:

طرح‌های ورزشی و فرهنگی عدالت‌محور ساخته شود

شهردار منطقه دو شهرداری کاشان گفت: طرح‌های ورزشی و فرهنگی باید با نگاه عدالت‌محور در توزیع خدمات و امکانات در همه مناطق شهر ساخته شود تا سرانه فضای ورزشی افزایش یافته روحیه نشاط و شادابی در جامعه ترویج شود.

سید حسینعلی ابریشم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساخت اولین زمین چمن مصنوعی در محدوده بلوار کارگر، با اختصاص اعتبار اولیه ۲۹ میلیارد ریال در زمینی به ابعاد ۲۴ متر در ۴۴ متر و مساحت ۱۰۵۶ متر مربع آغاز شد.

وی افزود: کارهای مورد نیاز برای اجرای این پروژه، شامل خرید و نصب چمن مصنوعی، بتن‌ریزی، جدول‌گذاری، فنس کشی است که در مجموعه خدمات موتوری شهرداری انجام خواهد شد.

شهردار منطقه دو شهرداری کاشان تصریح کرد: ساختمان جدید سازمان خدمات موتوری در کنار سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ساخته می‌شود و بخشی از محوطه کنونی آن به اجرای پروژه زمین چمن مصنوعی اختصاص یافته است.

 ابریشم گفت: منطقه دو شهرداری کاشان، نیازمند توجه بیشتر و عزم جدی‎تر برای پاسخ به نیازهای شهروندان و ساکنان در آن محدوده است تا از پدیده حاشیه‌نشینی جلوگیری شده و توسعه شهر متوازن شود.

وی افزود: شادکامی ‌و نشاط در زندگی اجتماعی نقشی مؤثری ایفا می‌کند که ارتقای کیفی فضاهای شهری و ایجاد زیرساخت‌ها و تأسیسات مناسب برای تفریح و سرگرمی می‌تواند علاوه بر ایجاد آسایش و امنیت شهروندان موجب حفظ تعاملات اجتماعی آنها شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041812426
  • خبرنگار : 50260