فرماندار آبادان:

امیدواریم شیرینی مشارکت در انتخابات، دل مردم را شاد کرده باشد

فرماندار آبادان با اشاره به افزایش مشارکت مردم آبادان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم این حلاوت و شیرینی مشارکت و حضور مردم در صحنه، دل مردم را شاد کرده باشد.

احسان عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا با تقدیر از مشارکت پرشور مردم آبادان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در مرحله نخست انتخابات ۶۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند در مرحله دوم، این رقم به بیش از ۸۰ هزار نفر رسید که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: همه روستاها و دهیاری‌ها پای کار آمدند و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کردند تا سبد رای نظام جمهوری اسلامی در بالاترین سطح خود قرار بگیرد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات هیچ مشکلی نداشتیم، گفت: همه کارها و مسائل حوزه نظامی و انتظامی نیز به نحو احسن انجام شد و در هیچکدام از صندوق‌ها مساله امنیتی نداشتیم، بنابراین در برگزاری انتخابات نمره خوبی گرفته‌ایم.

عباسپور بیان کرد: امیدواریم این حلاوت و شیرینی مشارکت و حضور مردم در صحنه، دل مردم را شاد کرده باشد.

وی با اشاره به دلایل افزایش مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات عنوان کرد: دیدیم که مردم احساس مسئولیت کردند و تصیم گرفتند در آینده سیاسی خود شریک باشند. همچنین دعوت و استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیر خود را در مرحله دوم نشان داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041812278
  • خبرنگار : 50225