۲۲۵۰ کیلوگرم غلات حجیم شده فاسد در کاشان شناسایی و نابود شد

مدیر نظارت بر عرضه فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی ۲۲۵۰ کیلوگرم محصولات غلات حجیم شده فاسد در کاشان خبر داد.

الهام تاجر نیاسری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: محصولات غلات حجیم شده به علت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی و استفاده از رنگ‌های غیرمجاز و صنعتی در کارخانه تولید کننده، با دستور مقام قضایی و حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو نابود شد.

وی تأکید کرد: شهروندان هنگام خرید کالاهای سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.

 مدیر نظارت بر عرضه فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تأکید بر لزوم آگاهی مردم از اهمیت شناسایی اصالت کالاهای سلامت‌محور مصرفی، افزود: تلاش می‌کنیم با اطلاع‌رسانی به موقع، بتوانیم آگاهی مردم در مورد محصولات قاچاق و غیرمجاز را افزایش داده و از آثار سوء آن مطلع شوند.

تاجر نیاسری گفت: شهروندان می‌توانند جهت بررسی اصالت کد بهداشتی درج شده بر روی محصولات غذایی از طریق سامانه http://fdacrm.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041812196
  • خبرنگار : 50260