کشف پرونده سرقت ۲ میلیارد ریالی از یک کارگاه مصنوعات چوبی 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد، سه متهم به دستبرد دو میلیارد ریالی از یک کارگاه مصنوعات چوبی در جاده کلات به دام افتادند.

سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مشهد توضیح داد: درپی گزارش سرقت از یک کارگاه تولیدی مصنوعات چوبی در شهرک صنعتی جاده کلات شناسایی و بازداشت سارقان را در دستور کار ماموران پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد، سارقان شبانه با نفوذ به داخل کارگاه پمپ وسایلی مانند اره فارسی بر، چهار عدد میخ کوب، دو دستگاه منگنه و چهار دستگاه فرز، یک دستگاه پیستوله رنگ، سه دستگاه دریل برقی، دو دستگاه اره چکشی و مقادیری زیادی رنگ به ارزش بالغ بر دو میلیارد ریال را سرقت کرده‌اند.

 چراغ بیان کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی با اثربرداری دقیق از محل جرم و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، یکی از متهمان را شناسایی کردند و به‌صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند. تیم رسیدگی‌کننده پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی، متهم را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و قسمتی از اموال مسروقه را از مخفیگاهش کشف کردند.

وی اظهار کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت از کارگاه تولید مصنوعات چوبی با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، او با اشاره به بازداشت همدستان متهم، افزود: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041711984
  • خبرنگار : 50088