درخواست مشکات الزهرا صفی برای ارتقای رنکینگ دختران تنیس‌باز با گرفتن میزبانی

ملی‌پوش تنیس زنان ایران گفت: درخواست دارم میزبانی مسابقات بین‌المللی تنیس زنان را در ایران بگیریم تا بازیکنان ما بتوانند ارتقای رنکینگ جهانی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مشکات الزهرا صفی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی تنیس زنان ایران برای حضور در مسابقات فدکاپ بیان کرد: شرایط تیم نسبی است نه خیلی بالا است و نه خیلی پایین. مشکلی وجود دارد و مسابقات فدکاپ ارتباط مستقیمی با رنکینگ جهانی بزرگسالان دارد. ما این مسابقات را در داخل ایران نداریم و بانوان باید با هزینه بالا به مسابقات خارج از ایران اعزام شوند تا رنکینگ جهانی به دست آوردند تا در جدول مسابقات بتوانیم در جای خوبی قرار بگیریم. 

او ادامه داد: دختران تنیس‌باز ایران رنکینگ جهانی و تجربه بالایی ندارند. با توجه به این مسئله فکر می‌کنم در زمان قرعه کشی یک مقدار کار ما سخت شود.

او در مورد آمادگی بازیکنان گفت: دختران در مسابقات کازان شرکت کرده بودند اما یک بار حضور در سال شاید باعث شود که در مسابقات بعدی فقط بتوان یک مقداری از آن تجربه استفاده کرد. به نظرم برگزاری مسابقات بین‌المللی در رده بزرگسالان باید به صورت هدفمند باشد و میزبانی بگیریم تا رنکینگ بازیکنان بالا رود. از فدراسیون تنیس و وزارت ورزش درخواست دارم میزبانی مسابقات بین‌المللی در رده بزرگسالان را بگیرند چرا که باعث ارتقای رنکینگ جهانی دختران تنیس‌باز می‌شود و در مسابقات ملی هم می‌تواند این رنکینگ به آنها کمک کند. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1403041711651
  • خبرنگار : 71468