فارغ‌التحصیلی پیرزن آمریکایی در ۱۰۵ سالگی

یک زن ۱۰۵ ساله، اخیراً پس از ۸۳ سال وقفه به دانشگاه استنفورد بازگشت تا مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه آموزش دریافت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از تایمز ایندیا، ویرجینیا هیسلوپ برای اولین بار در سال ۱۹۳۶ میلادی به عنوان دانشجوی کارشناسی در دانشگاه استنفورد ثبت نام کرده بود. او تحصیلات خود را در استنفورد ادامه داد تا به مقطع تحصیلات تکمیلی برسد اما برنامه های او با حضور همسرش در جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۱ میلادی متوقف شد.

او قبل از فارغ التحصیلی دانشگاه را ترک کرد تا ازدواج کند و به عنوان همسر یک ارتشی به سراسر آمریکا نقل مکان کرد و سپس با خانواده اش در یاکیما، واشنگتن مستقر شد.

اگرچه هیسلوپ به تدریس بازنگشت، اما از گواهی تدریس خود برای خدمت در کمیته‌ها و هیات‌ها استفاده کرد و در تلاش برای افزایش فرصت‌های آموزشی در هر زمان تلاش کرد. 

هیسلوپ به عنوان یکی از اعضای هیات موسس کالج اجتماعی یاکیما خدمت کرد و به جمع آوری بودجه برای یک دانشگاه در واشنگتن کمک کرد. در سال ۲۰۱۷، او حتی بورسیه صندوق اضطراری ویرجینیا هیسلوپ را در دانشگاه علوم بهداشت شمال غرب اقیانوس آرام تأسیس کرد.

او در نهایت به دانشگاه استنفورد بازگشت تا در ۱۰۵ سالگی مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کند و فارغ التحصیل شود.

 در طی مراسم فارغ التحصیلی اخیر دانشگاه استنفورد، دانیل شوارتز، رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی استنفورد، هیسلوپ را به عنوان "حامی سرسخت برابری" ستود و از اعطای مدرک کارشناسی ارشد به او ابراز افتخار کرد. 

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: دانشگاه‌های بین‌الملل
  • کد خبر: 1403041711637
  • خبرنگار : 71603