حدادی: تعامل و همدلی قوای سه‌گانه برای حل مشکلات مردم ضرورت دارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نقش خود را ایفا کردند و امروز نوبت مسئولان در سه قوه است که برای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی با تعامل و همدلی گام بردارند.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت همدلی برای توسعه ملی با پایان رقابت‌های انتخاباتی، بیان کرد: مردم مشارکت بسیار خوبی در انتخابات داشتند که این مشارکت بالا آثار بسیار خوبی در حوزه بین‌المللی و داخلی خواهد داشت. به خصوص اینکه در مرحله دوم انتخابات نیز شاهد افزایش مشارکت مردم بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تعامل قوا در راستای حل مشکلات مردم یک ضرورت است، اظهار کرد: مشکلاتی که امروز مردم در حوزه اقتصادی دارند و مباحثی که در رشد اقتصادی با آن مواجه هستیم، باید با تعامل و همدلی بین قوا مرتفع شود. مسئله امروز ما در کشور مسئله معیشت مردم است که ضرورت دارد قوا با تعامل و انسجام در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم ما بهترین مردم هستند که طی دو هفته گذشته در پای صندوق های رای حاضر شدند. امروز وظیفه و تکلیف رئیس جمهور، قوای مقننه و قضائیه است که در راستای حل مشکلات مردم قدم های موثری بردارند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403041711513
  • خبرنگار : 71560