پیام تبریک نیکاراگوئه به مناسبت انتخاب رئیس‌جمهور جدید ایران

رئیس‌جمهور نیکاراگوئه و معاون او انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران را به وی تبریک گفتند و بر اتحاد میان ۲ کشور تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، دانیل اورتگا، رئیس‌جمهور نیکاراگوئه و روزاریو موریلو، معاون او پیامی خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب و مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید ایران منتشر کردند و برگزاری انتخابات در ایران را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: تبریکات گرم و صمیمانه ما را به مناسبت انتخاب خود به‌عنوان رئیس جمهور مردم باشکوه و بزرگ ایران دریافت کنید. ما با انقلاب‌های خود و همچنین آرمان‌ها و ارزش‌هایمان، خانواده، جامعه و کار برای صلح جهانی، احترام و همکاری بی‌قید و شرط برای توسعه عادلانه مردممان متحد شده‌ایم.

در ادامه این پیام آمده است: ما در برابر تمام دخالت‌ها و تلاش‌ها برای تخریب راه‌های عدالت و ارزش‌های ملت‌هایمان با هم بوده‌ایم و خواهیم بود.

رئیس‌جمهور نیکاراگوئه و معاونش همچنین در پیام خود با اشاره به وجود اتحاد میان ۲ کشور افزودند: حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، مقام معظم رهبری و مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران، خواهشمندیم از طرف دولت و ملت نیکاراگوئه تضمین حمایت قاطع ما از آرمان ها و حقوق کشورتان را دریافت کنید.

مسعود پزشکیان روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: ایران در جهان
  • کد خبر: 1403041711435
  • خبرنگار : 71443