رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در همدان:

اینک هنگامه همدلی و همراهی برای ایران است

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان با بیان اینکه هر رویداد انتخاباتی تجلی حضور مردم است، گفت: حالا که انتخابات تمام شده رئیس جمهور برای همه خواهد بود؛ اینک هنگامه همدلی و همراهی است برای ایران.

محمدابراهیم الهی‌تبار عصر شنبه، ۱۶ تیرماه در همایش «پاسداشت حضور» که در سالن فردوسی همدان برگزار شد با بیان اینکه این مراسم به پاس قدردانی از مردم برگزار شده است، اظهار کرد: از شهروندان مذهبی و راست‌کردار خواستم در کنار کسی بایستند که قدرت‌طلبی ندارد؛ خواستم کسانی که اصلاح را کم‌هزینه می‌پدانند در کنار کسی بایستند که شعارش برای ایران است و شما چنان کردید که شعارش بازگشت به زندگی است.

وی تصریح کرد: روز عید غدیر عهد بستیم که با تأسی از غدیر دست فرزند راسخ و پاک ایران زمین را روز جمعه بالا ببریم و دکتر پزشکیان را بر مسند ریاست جمهوری بنشانیم. 

وی با بیان اینکه بر این عهد وفادار ماندیم و چنین کردیم و چنین شد، خاطرنشان کرد: شما با حضور معنابخش خود و در مرحله دوم با حضور نویدبخش خود و با شعار "برای ایران" دکتر پزشکیان را بر مسند ریاست جمهوری نشاندید.

 الهی‌تبار با بیان اینکه حالا پیروزی دیگری برای ایران و صبحی مسعود فرا رسیده و اینک روزگاری نو برای ایران آغاز شده است، افزود: لجاجت‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر توسعه نیست حالا که انتخابات تمام شده رئیس جمهور برای همه خواهد بود؛ اینک هنگامه همدلی و همراهی است برای ایران.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041611281
  • خبرنگار : 50034