تبریک حزب اعتدال و توسعه به پزشکیان

حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه ای پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

" إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم " (رعد ۱۱)

 ملت بزرگ و شایسته ایران حضور پرشور وآگاهانه شما در انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ و حضورگسترده تان در پای صندوق‌های رأی به عنوان اصلی ترین اهرم جمهوریت که همواره تغییر و تحول سازنده از این رهگذر رقم خورده است ، پیام مهم تحول خواهانه شما را به گوش همگان رساند و نشان داد که علیرغم قطب‌بندی‌های موجود در سپهر سیاسی کشور ، هیچ‌ قدرتی نمی‌تواند ملت یکپارچه ایران را به ورطه منازعات بیهوده طبقاتی، قومی، فرقه‌ای، قبیله‌ای، شهری یا روستایی سوق دهد.

قشر عظیمی از جوانان، دختران، پسران، مردان و زنان شهری و روستایی در سرزمین پرستاره ایران یکصدا در مسیر تغییر و تحول منطقی و به دور از خشونت تلاش کردند و نهایتاً عقلانیت بر خیال پردازیهای توهم آمیز پیروز گردید.

در اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره) ، مردم شریف و آگاه ایران صاحبان اصلی انقلابند و در تمامی مراحل حساس و سرنوشت ساز کشور ، تصمیم و اراده جمهور هوشمند ایران، راهگشا و موجب تامین و تقویت منافع ملی بوده و توطئه های کینه توزانه بدخواهان را نقش بر آب ساخته است.

ملت ایران برای ایجاد تغییر و تحول و گره گشائی از مشکلات عمیق کشور شخصیتی راستگو، پاکدست و پایبند به عهد را به عنوان نهمین رئیس جمهور روانه پاستور نمودکه از مهمترین ویژگی های او می توان به مردمی بودن ، عدالت خواهی ، اعتدال گرایی ، فساد ستیزی و شایسته سالاری اشاره کرد.

انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان به طور قطع می تواند زمینه ساز کاهش شکاف های اجتماعی و نارضایتی های انباشته ازسالهای سخت گذشته باشد.

او اکنون رئیس جمهورهمه ملت ایران است چه کسانی که به او و یا به رقیب او رأی داده اند و یا از شرکت در انتخابات امتناع ورزیدند.

او دست یاری و دوستی خود را صمیمانه به سوی همه مردم ایران، همه جناح‌های فکری ، احزاب و اقشار مختلف مردم دراز نمود تا " برای ایران " و استقلال و امنیت و سرافرازی آن تلاش کنند.

مسلما رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده ای در این تحول داشته و رئیس جمهور منتخب با برخورداری از حمایت های ایشان خواهد توانست گامهای مهمی در راه حل مشکلات و توسعه کشور و جلب رضایت عمومی بردارد.

حزب اعتدال و توسعه ضمن تشکر از همه دست اندرکاران ، عوامل اجرایی ، نهادهای نظارتی انتخابات و نیروهای مسئول تامین و برقراری امنیت، پیروزی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به ایشان و ملت بزرگ و شایسته ایران تبریک عرض نموده و برای دولت چهاردهم آرزوی موفقیت دارد .

حزب اعتدال و توسعه
۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041611097
  • خبرنگار : 71480