حمایت ویژه شرکت بیمه دی از اصناف در خراسان شمالی

مدیر شعب شرکت بیمه دی در خراسان شمالی گفت: بیمه دی با خدمات متنوع و ویژه از اصناف استان حمایت می‌کند.

جعفر وفائی در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار کرد: بازاریان و اصناف به دلیل نوع فعالیت کاری خود نیاز به پوشش‌های متنوع بیمه‌ای دارند که شرکت بیمه دی می‌تواند خدمات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه نماید.

وی با تاکید بر اینکه همه آحاد جامعه باید به فکر آینده و جبران هزینه‌های سنگین حوادث طبیعی و غیر طبیعی و همچنین هزینه‌های درمانی و از کارافتادگی و هزینه‌های دوران بازنشستگی باشند، افزود: یکی از خدمات ویژه این شرکت به اصناف و فعالان حوزه بازار بیمه تکمیل درمان به صورت انفرادی، خانواده و یا در گروه‌های کوچک چند نفره است.

وی ادامه داد: بیمه تکمیل درمان شرکت دی، تعهدات و خدمات ویژه‌ای دارد و امکان پرداخت اقساطی حق بیمه نیز به صورت ماهیانه فراهم است.

مدیر شعب بیمه دی در خراسان شمالی گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته، متاسفانه بیش از ۹۰ درصد از اصناف استان فاقد پوشش بیمه آتش سوزی و حوادث هستند.

وی ادامه داد: بیمه حوادث ناشی از برق و گاز مشترکان، متاسفانه سقف محدودی دارد که بسیاری از خسارت‌ها را جبران نمی‌کند.

وفائی تصریح کرد: به همین دلیل بیمه آتش سوزی نیز جزو نیازهای اصلی اصناف می‌باشد که با طرح‌های ویژه شرکت بیمه دی و شرایط پرداخت حق بیمه به صورت اقساط، می‌توانند از خدمات بیمه آتش سوزی بهره‎مند شوند.

وی اظهار کرد: بیمه آتش سوزی، خسارت‌های ناشی از حریق، سیل، زلزله، خسارات ناشی از ترکیدگی لوله آب و به صورت کلی حوادث ناشی از عوامل طبیعی و غیرطبیعی را پوشش می‌دهد تا خسارات احتمالی بیمه شدگان در حوادث جبران شود؛ به همین دلیل این بیمه با پوشش‌های تکمیلی و با شرایط ویژه و به صورت اقساط قابلیت خریداری دارد.

مدیر شعب بیمه دی در خراسان شمالی بیان کرد: از دیگر خدمات ویژه بیمه دی، صدور بیمه‌های خودروی اصناف به صورت اقساط است که بدون نیاز حضوری و در بستر برنامه کاربردی تحت وب «دی دار» نیز این بیمه‌ها به صورت لحظه‌ای قابلیت صدور دارد.

وی بیمه عمر بهادار را یکی دیگر از طرح‌های ویژه این شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر اصناف، فاقد بیمه عمر، بیمه از کار افتادگی و بیمه بازنشستگی هستند، بیمه عمر بهادار شرکت بیمه دی با دارا بودن پوشش‌های بیمه‌ای مناسب و شرایط سرمایه گذاری قابل انعطاف در صندوق‌های سرمایه گذاری در بورس با ریسک صفر، یکی از بیمه‌های منحصر به فرد در کشور است که می‌تواند مورد استفاده تمام اقشار جامعه به ویژه اصناف قرار گیرد.

مدیر شعب شرکت بیمه دی در خراسان شمالی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آگاه کردن مردم از خدمات بیمه به عنوان یک پشتیبان در زمان حوادث که با پرداخت خسارت، تکریم مشتری را نیز انجام می‌دهد، یکی از اولویت‌های این شرکت برشمرد و با تاکید بر حضور بین اقشار مختلف جامعه برای فرهنگ سازی بیمه با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان و کشور، این قبیل اقدامات را از برنامه‌های اصلی این شرکت دانست.

به گزارش ایسنا، در این راستا آیین روز ملی اصناف در خراسان شمالی با حمایت شرکت بیمه دی در بجنورد با حضور بیش از هزار نفر از خانواده بزرگ اصناف و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

انتهای رپرتاژ 

  • شنبه/ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403041610991
  • خبرنگار : 50444