معاون حل اختلاف آذربایجان غربی خبرداد

آزادی ۱۶ زندانی در دهه ولایت و امامت در ارومیه

معاون شورای حل اختلاف آذربایجان غربی از آزادی ۱۶ زندانی در دهه ولایت و امامت با مشارکت خیرین در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ارومیه خبر داد.

اکبر اسدی در این خصوص اظهار کرد: با تلاش و مساعی اعضای شعبه ۱۹زندان  شورای حل اختلاف ارومیه و مجموعه مددکاری زندان در دهه ولایت و امامت از عید قربان تا عید غدیر با جذب مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال از خیرین محلی تعداد ۱۶ نفر از زندانیان واجد شرایط از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

معاون حل اختلاف استان همچنین در ادامه از جلب مشارکت مبلغ ۳ میلیارد  و ۵۰۰ میلون ریال نیز از یکی از خیرین محلی و انجام اقدامات لازم جهت آزاد سازی زندانیان در این راستا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت حل اختلاف آذربایجان غربی ضمن تقدیر ازضمن ابراز قدردانی از زحمات همه فعالان صلح و سازش به ویژه اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ارومیه گفت: شعب ویژه زندان با استقرار در زندان های استان همواره با تلاش و میانجیگری خود در پرونده های زندانی دار با استفاده از مشارکت خیرین نیک سیرت نقش موثر و پر رنگی در آزادسازی زندانیان بی بضاعت در جرائم مالی و غیر ایفا می‌کند که امیدواریم این کار خداپسندانه و ارزشمند هرروز بهتر و پرقدرت تر از گذشته انجام گیرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403041610698
  • خبرنگار : 50136