مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

۱۷۹۶ نفر نماینده نامزدها در شعب اخذ رای گیلان حضور دارند

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات بر تعداد نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای افزوده شد، گفت: ۱۷۹۶ نفر از سوی رؤسای ستاد تبلیغات نامزدها در استان به عنوان نماینده نامزد برای نظارت بر فرآیند اخذ رای و شمارش و تجمیع آرا معرفی شده اند.

جواد شفیعی در گفت وگو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان، با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ هزار عوامل اجرایی، انتظامی و نظارتی و امنیتی در دور دوم انتخابات اظهار کرد: بیش از ۲۲هزار نفر عوامل اجرایی، حدود ۷۰۰۰ نفر عوامل نظارت، حدود ۵۰۰ نفر بازرسی و ۷۰۰۰ نفر عوامل انتظامی فرآیند انتخابات را در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گیلان اجرا و متعهدانه از رای مردم به عنوان حق الناس و امانت پاسداری و محافظت می کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات بر تعداد نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای افزوده شد، گفت: ۱۷۹۶ نفر از سوی روسای ستاد تبلیغات نامزدها در استان به عنوان نماینده نامزد برای نظارت بر فرآیند اخذ رای و شمارش و تجمیع آرا در ۲۱۴۰ شعبه معرفی شده اند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای دارد، گفت: این اقدام سبب شفاف بودن کلیه فرآیندهای روز اخذ رای خواهد بود و این تعامل با ستادها تا پایان جمع بندی و اعلام نتایج آرا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041509966
  • خبرنگار : 50042