عضو ستاد مرکزی جلیلی در شهر منجیل

رئیس جمهور باید در مدیریت کشور به نیروهای داخل ایمان داشته باشد

عضو ستاد مرکزی جلیلی در شهر منجیل گفت: رئیس جمهور باید در مدیریت کشور توانمند بوده و به شعار «ما می‌توانیم» با اتکا به نیروهای داخل ایمان داشته باشد.

محمدرضا میرشمسی، عصر امروز چهارشنبه، ۱۳ تیرماه در اجتماع حامیان سعید جلیلی در مسجد جامع طاهریه منجیل اظهار کرد: دکتر جلیلی نزدیک به ۱۵ سال مسائل کشور و کلان نظام را استخراج و برای مشکلات راه حل ارائه داده و امروز با دست پر وارد صحنه انتخابات شده است.

وی با بیان اینکه سعید جلیلی حافظ قرآن است و تلاش می‌کند در عمل، تاسی به قرآن داشته باشد، افزود: رئیس جمهور باید در مدیریت کشور توانمند بوده و به شعار«ما می‌توانیم» با اتکا به نیروهای داخل ایمان داشته باشد.

میرشمسی با دعوت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: برای تعالی کشور و پیگیری اهداف متعالی نباید به بیگانگان باج داد و رئیس جمهور منتخب باید منافع کشور را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به خوبی دنبال کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در جذب سرمایه‌گذاری خارجی، انتفاع ملت را مد نظر داشته باشد، تاکید کرد: در گذشته شاهد بودیم برخی، در جذب سرمایه گذار خارجی فقط به دنبال منافع خود بودند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041309269
  • خبرنگار : 50283