رونمایی از سرویس مرکز تماس ابری مخابرات تهران در نمایشگاه الکامپ

از “متاما “مرکز تماس ابری مخابرات منطقه تهران همزمان با دومین روز از برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، منطقه تهران و شرکت نواتل و جمعی از فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، روز یکشنبه ۱۰ تیرماه سال جاری رونمایی و تفاهم نامه همکاری مبادله شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در آیین رونمایی از این سرویس جدید با عنوان ” متاما” که با همکاری مخابرات منطقه تهران و شرکت دانش بینان نواتل، اولین ارایه کننده خطوط ابری به انجام رسید، دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، اقدام ارزنده مخابرات منطقه تهران در انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت دانش بینان نواتل و ارایه سرویس متاما را در زمره سیاست های کلان و راهبردی شرکت مخابرات ایران برشمرد و تغییر رویکردها به سمت کسب و کارهای نوین و گسترش شراکت با سازمان ها و شرکت های دانش بنیان در سایر حوزه ها را در چارچوب سیاست های راهبردی شرکت مخابرات ایران قلمداد کرد.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تقدیر از مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران و همچنین مهندس فروزنده مدیرعامل شرکت نواتل، بر ضرورت ارایه مطلوب خدمات پس از فروش، کیفیت سرویس و قیمت مناسب تاکید کرد و کاهش هزینه های مشترکان، گسترش شرکای تجاری با منطق برد برد و حرکت بسوی کسب و کارهای نوین را از مهم ترین رویکردهای شرکت مخابرات ایران برشمرد.

در این مراسم مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران نیز در سخنانی با اشاره به نقش و تاثیر فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در شئون مختلف زندگی، شیوه های دسترسی به اطلاعات، پرسشگری در فضای مجازی، فیلترینگ کردن دانش با ابزارهای موجود، کتابخوانی و سایر مولفه های نوین جوامع بشری را مبتنی بر بسترهای ارتباطی و مخابراتی دانست، که کاهش هزینه ها و سهولت انجام امور را برای بشر به ارمغان آورده است.

مهندس ملک جعفریان تشریک مساعی مخابرات منطقه تهران با شرکت های دانش بینان از جمله نواتل و استفاده از سرویس ” متاما ” به عنوان نخستین ارایه کننده مرکز تماس ابری را در کاهش هزینه های جابجایی خطوط مورد استفاده مشترکان بویژه مشترکان تجاری و دارندگان شماره پنج رقمی موثر دانست و خاطرنشان ساخت: با استفاده از سرویس متاما، نیازی به جابجایی و نصب تجهیزات نیست و انتقال خط در هر نقطه ای از تهران به سهولت امکان پذیر شده است.

مدیر مخابرات منطقه تهران، حمایت از شرکت های دانش بینان و انعقاد تفاهم نامه با شرکت نواتل را در راستای راهبرد های اقتصاد دیجیتالی شرکت مخابرات ایران قلمداد کرد و از برنامه ریزی های متعدد برای گسترش همکاری با شرکت های دانش بینان در حوزه کسب و کارهای نوین خبر داد.

همچنین در آیین رونمایی از سرویس ” متاما” مهندس فروزنده مدیرعامل شرکت نواتل ضمن تجلیل از مخابرات منطقه تهران، با بیان اینکه صاحبان کسب و کار که از خطوط مخابرات برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند، می توانند بدون تغییر شماره های خود را با استفاده از این سرویس، ابری کرده و از مزایای بی شمار سرویس مرکز تماس ابری با همان شماره بهره مند شوند، اظهار داشت: “متاما” تصویر جذاب حرکت از سرویس قدیمی تلفن مخابراتی به یک سرویس مدرن و پیشرفته را در ذهن تداعی می کند و با فعال شدن این خدمات، تمامی تماس‌ها بر بستر اپلیکیشن متاما برقرار شده و دیگر نیازی به حضور در محل کار برای پاسخگویی تماس‌ها نیست.

مدیرعامل شرکت نواتل، مدیریت پرسنل و تماس های مشتریان، منشی گویا و صف انتظار بدون نیاز به تجهیزات و نیروی متخصص، برقراری تماس ها بر روی اپلیکیشن اختصاصی متاما، عدم وابستگی به محل فیزیکی برای پاسخگویی و تمام قابلیت های یک مرکز تماس را از مزایا و ارزش هایی که با سرویس متاما خلق می‌شود، عنوان کرد.

تمامی سازمان ها و شرکت های علاقه مند به استفاده از سرویس ” متاما” می توانند با شماره تلفن های ۳۲۰۱۰ و ۸۲۸۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

کسب اطلاعات بیشتر نیز با مراجعه به نشانی اینترنتی www.navatel.ir امکان پذیر است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403041208281
  • خبرنگار :