به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به روز انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و توسل حامیان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به هر آنچه در چنته دارند، برای تبلیغ نامزدهای مطبوع خود، بهطور موازی، به تبلیغات ایجابی و سلبی پرداختند و از جمله، برخی کانالهای تلگرامی و شبهه رسانههای نزدیک به ستاد یکی از نامزدها با انتشار پستی مشترک سعی کردند با توجه به کم خبری نامزد مطبوع خود با عملیات روانی گسترده و فشار، خبرگزاریها من جمله خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) را برای عدم پوشش اخبار نامزد رقیب وادار کنند.
این در حالی است که مسعود پزشکیان به دلیل آنچه برخی کسالت یاد کردن در این دو روز موفق نشده بود، شخصاً به اعلام مواضع گسترده یا سخنرانی بپردازد، به طوری که حتی روز گذشته نیز به همین دلایل، از فرصت تبلیغاتی خود در رسانه ملی به طور کامل استفاده نکرد و در عموم رسانه ها حضورش کمرنگ تر از رقیب بود.
اما در مقابل، سعید جلیلی از زمان آغاز زمان تبلیغات در دور دوم انتخابات، به فعالیت پرداخت و طبق روال رسانهها این فعالیت و سخنرانیها در ایسنا نیز منعکس شد.
پیش از این ایسنا با انتشار خبری مشخص اعلام کرد میزبان نامزدهای هر دو طیف است و آمادگی برگزاری نشست و انتشار اخبار تمام نامزدهای انتخاباتی را دارد و چهره های مختلفی از جریانات سیاسی و ستادهای انتخاباتی، با حضور در ایسنا، به اعلام مواضع خود پرداختند و از این فرصت استفاده کردند.
انتهای پیام