سرپرست شرکت گاز استان فارس خبر داد:

پاسخگویی به بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از پاسخگویی به ۸۹ هزار و ۷۳۵ تماس در مرکز امداد مکانیزه کلانشهر شیراز طی سال گذشته خبر داد.

وحید بهفر امروز، ۹ تیرماه در نشست شرکت گاز فارس با بیان اینکه سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ گاز، سامانه‌ای نرم‌افزاری است که به منظور مدیریت الکترونیکی حوادث و اتفاقات ناشی از گاز طبیعی راه‌اندازی شده است، گفت: مهم‌ترین عملکرد این سامانه برنامه‌ریزی حضور به‌موقع امدادرسانان در محل وقوع حادثه یا تأسیسات نیازمند تعمیرات است.

وی با اشاره به اینکه تماس‌های دریافتی مرکز امداد مکانیزه به دو گروه عملیاتی و غیر عملیاتی تقسیم می‌شود، تصریح کرد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سوال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان فارس افزود: اغلب مشکلات و سؤالات مشترکین با راهنمایی کارشناس اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده می‌شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امداد در محل حادثه است که در این صورت اطلاعات به صورت آنلاین به واحدهای مربوطه ارسال می‌شود و به دنبال آن نیروهای امدادی مستقر در آن مرکز با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی و برطرف کردن مشکل می‌کنند.

بهفر با بیان اینکه واحد امداد گاز در تمامی فصول و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت هم‌استانی‌ها و مشترکین گاز است، بیان کرد: در همین راستا اقدامات مقتضی برای  بهبهود مدیریت الکترونیکی امداد گاز از جمله بازنگری و پایش مستمر فرآیند امدادرسانی و ساماندهی نیروهای امدادی بر اساس آخرین استانداردهای موجود پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز مکانیزه بهره برداری و امداد گاز  کلانشهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مشترکان گاز شیراز است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403040905774
  • خبرنگار : 50649