رییس سازمان بسیج شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد

۱۱۰ موکب آماده پذیرایی‌ از مردم در جشن غدیر خم هستند

رییس سازمان بسیج شهرداری کلانشهر تبریز از آمادگی ۱۱۰ موکب برای پذیرایی در جشن غدیر خبر داد و گفت: موکب‌ها در فاصله‌های معین با مشارکت سازمان و ارگان‌های مختلف دولتی و مردمی آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند.

رحیم ملاحسینی روز دوشنبه چهارم تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته ولایت و امامت، برنامه‌های برگزاری عید غدیر را تشریح کرد و افزود: فردا پنجم تیرماه از ساعت ۱۷ بعد از ظهر الی ۲۰، از مسیرهای میدان بهشتی و باغ فجر به سمت مصلای اعظم امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم راهپیمایی صورت خواهد گرفت، اجرای گروه‌های سرود، نقاشی، قرعه‌کشی ۲۲۰ دستگاه دوچرخه و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگی جشن غدیر است.

وی از پخت ۲۰ هزار پرس غذای گرم توسط شهرداری کلانشهر تبریز خبر داد و گفت: سازمان زیبا منظر شهرداری در میدان ساعت گل بهمراه گلدان به مردم اهدا خواهد کرد.

وی ضمن توصیه بر استفاده از قطار شهری برای حضور در جشن، از رایگان کردن حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: مردم از خودروهای شخصی برای حضور در جشن به دلیل ترافیک، تامین امنیت و نظم استفاده نکنند.

ملاحسینی عید غدیر خم را شناسنامه شیعه دانست و گفت: عید غدیر خم از اهمیت بالایی برای شیعیان برخوردار است.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برنامه‌های مختلفی در جهت پاسداشت و بزرگداشت این عید برگزار می‌شود.

وی به شهادت شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: آیت‌الله شهید آل‌هاشم رییس بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی بودند.

رییس بسیج شهرداری کلانشهر تبریز ادامه داد: با توجه به مراسم چهلم شهدای خدمت بعضی از موکب‌ها تا زمان برگزاری این مراسم به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی از حضور بیش از ۵۰ هزار نفری در مراسم عیدغدیر پیش‌بینی کرد و افزود: امیدواریم با مشارکت تمام ارگان و سازمان های دولتی، خدمت‌رسانی مناسبی برای مردم در این مراسم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403040402693
  • خبرنگار : 50627