به همت جهاددانشگاهی استان هرمزگان انجام شد؛

آزمون استخدام قرارداد کار معین آموزشی در بشاگرد برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری آزمون استخدام قرارداد کار معین آموزشی استان هرمزگان در بشاگرد و بندرعباس خبر داد.

احمد زاهری در گفت‌وگو با  خبرنگار ایسنا تعداد کل شرکت‌کنندگان در این آزمون در حوزه بشاگرد را ۲۸۸۹ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۶۶ نفر خانم و ۸۲۳ نفر  آقا هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون همزمان در بندرعباس هم با حضور ۷۹۰ شرکت‌کننده برگزار شد، افزود: از تعداد شرکت‌کنندگان در حوزه بندرعباس ۴۵۵ نفر خانم و ۳۳۵ نفر آقا ۳۳۵ هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان ادامه داد: این آزمون با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و پیگیری مستمر و چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و سخت گذر (صعب العبور) استان برگزار و برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شد.

به گفته وی، به واسطه این آزمون استخدامی ۳۰۰ معلم در شهرستان بشاگرد و جزایر این استان جذب می‌شوند که از این تعداد ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص می‌یابد.

رئیس جهاد دانشگاه استان هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون کتبی در سایت جهاددانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir اعلام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کردند.

شاکری -رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان، یاسی پور -معاون آموزش و کار آفرینی- و آتش پنجه مسئول حفاظت از آزمون استخدامی استان هرمزگان از روند برگزاری آزمون در بشاگرد بازدید کردند.

زاهری -رئیس جهاد دانشگاهی و دولتی -معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان- نیز از حوزه بندرعباس بازدید کردند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403040301724
  • خبرنگار : 50673

برچسب‌ها