پیرغلام حسینی:

همه پای کار بیایند تا اجلاسیه پیرغلامان حسینی به بهترین وجه در کرمان برگزار شود

یک پیرغلام حسینی گفت: همه دست اندرکاران باید پای کار بیایند و هر کدام یک گوشه کار در بیست‌ویکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان را بگیرند تا این اجلاسیه به نحو احسن و در سطح بسیار بالایی برگزار شود و انعکاس خیلی‌ خوبی هم داشته باشد.

حاج افلاطون لشکری امروز دوم تیرماه‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان اظهار کرد: در اولین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی، مرحوم لطفی پیرغلام امام حسین (علیه السلام) و استادِ پیرغلامان استان کرمان حضور داشت و کرمان و کرمانی را در آن جلسه به‌ خوبی معرفی کرد.

وی افزود: اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی طی سال‌های متمادی در سراسر کشور برگزار شد و امسال هم میزبانی این رویداد بین‌المللی قسمت کرمانی‌ها و دیار کریمان شده است.

لشکری در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی از افتخارات نامی کرمانی‌هاست و مرقد او در کرمان است و این شهر به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام نامگذاری شده، اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان متفاوت از بقیه جلسات در سایر استان‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط، بایستی تمام دست‌اندرکاران این عرصه ازجمله صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیأت‌های مذهبی، مجمع و کانون مداحان، مجمع‌الذاکرین، بسیج مداحان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه پای کار بیایند و هر کدام یک گوشه کار در بیست‌ویکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمان را بگیرند تا به نحو احسن و در سطح بسیار بالایی برگزار شود و انعکاس خیلی‌ خوبی هم داشته باشد.

لشکری بیان کرد: جای بسیاری از پیرغلامان کرمانی در بیست‌ویکمین اجلاسیه خالی است و ای‌ کاش این مراسم در سالیانی برگزار می‌شد که پیرغلامانی از جمله حاج‌آقا لطفی، حاج‌آقا جبارپور و حاج‌آقا بینش‌بینا زنده بودند.

این پیرغلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: من از روز اول برای دلم و امام حسین (علیه السلام) خوانده‌ام و توقعی هم از هیچ فردی ندارم اما متاسفانه آن‌طور که شاید و باید از پیرغلامان حسینی در کرمان تجلیل نشده است.

لشکری در پایان خاطر نشان کرد: باید به پیرغلامان حسینی بیشتر بها بدهند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403040200744
  • خبرنگار : 50187