نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است و هر رای ما تیری است به سمت شیطان و باید انتخاب درستی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۸ خرداد در خطبه‌های نماز عید قربان توجه به مضامین دعاهای ایام عرفه و عید قربان را مهم دانست و اظهار کرد: مهمترین دغدغه در ایام روز عرفه و عید قربان این است که کاری کنیم که غفران خدا نصیبمان شود که در جامعه امروز دغدغه‌ای است که کمتر به آن توجه شده است.

وی سر دادن شعارها و حضور در اجتماعات و به‌روز عمل کردن تکالیف را از وظایف امروزه مسلمانان دانست و تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد مردم به روز در صحنه باشند و به روز به وظایف خودشان عمل کنند.

وی ادامه داد: وظیفه امروز ما حضور جدی در انتخابات است و هر رای ما تیری است به سمت شیطان و باید انتخاب درستی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروزه در انتخابات حق آزمون و خطا نداریم و باید خیلی بیشتر از گذشته حواسمان را جمع کنیم و راه شهید رئیسی را ادامه دهیم‌.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان گفت: امیدواریم و انتظار داریم کاندیداها برای پیش بردن راه شهید رئیسی به وحدت برسند و باید در انتخابات وحدت میان مردم و میان جبهه انقلاب ایجاد شود و یک فرد شایسته انتخاب شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403032818844
  • خبرنگار : 50660