نصب المان شهدا در شهر بومهن

شهردار بومهن، در آستانه برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران از نصب المان شهدا با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در شهر بومهن خبر داد.

عبدالله میرزایی شهردار بومهن در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: المان‌های شهری خصوصا یادبود شهدا در معرفی و شکل‌گیری هویت شهری نقش بسزایی داشته و ابزاری شاخص محسوب می شوند.
میرزایی آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره و منش شهدا را راهی برای حرکت جوانان در مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود:  یکی از راه‌های زنده نگهداشتن آرمان‌های شهدا و معرفی آن‌ها به نسل امروزی نصب المان و تصاویر شهدا در سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه است.

وی از  ساخت و نصب المان شهدای گرانقدر این شهر در ورودی بلوار امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: استان تهران در آستانه کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰ شهید گرانقدر خود قرار دارد و شهرداری بومهن نیز ضمن برگزاری کنگره ۵۷ شهید این شهر در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری  و همچنین نصب تصاویر و تمثال شهدا، با نصب المان مذکور به استقبال این واقعه بزرگ خواهد رفت.‌
انتهای پیام/

  • یکشنبه/ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403032718317
  • خبرنگار : 50973

برچسب‌ها