سرمایه‌گذاری ۱۹۶میلیارد ریالی مخابرات کردستان در بیجار طی سال‌جاری

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با سرمایه‌گذاری ۱۹۶میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال، زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان بیجار توسعه و ارتقا یافت.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگاران از سرمایه‌گذاری ۱۹۶میلیارد ریالی مخابرات در بیجار طی سال‌جاری خبر داد و اظهارداشت: با سرمایه‌گذاری صورت گرفته در چند ماه اخیر در این شهرستان ۱۹ پروژه مخابراتی به منظور افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های مخابراتی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط روستایی تا به حداقل رساندن شکاف دیجیتالی همچنان از استراتژیهای دارای اولویت منطقه است، افزود: در همین راستا در سه نقطه روستایی پروژه توسعه ADSL با اعتبار یک میلیارد و ۲۴میلیون ریال و ایجاد مرکز و تغییر سیستم سوییچ در چهار روستا با سرمایه‌گذازی پنج میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال عملیاتی شده است.وی افزود: برای ارتقا و بهبود عملکرد بخش سیستم‌های انتقال با نصب تجهیزات CWDM زیرساخت‌های افزاش پهنای باند در ۶ نقطه روستایی شهرستان بیجار با اعتبار۱۰میلیارد و۲۰۰میلیون ریال فراهم است.

حکمت خاطرنشان کرد: از آنجایی که بواسطه شبکه ارتباطات سیار در دو حوزه VOICE وDATA به مشتریان همراه اول خدمات و سرویس‌های متنوعی ارائه می‌شود اقدامات قابل توجه‌ای از جمله ارتقا تکنولوژی و نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید در استان صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: با صرف اعتبار۱۸۰میلیارد ریال در شهرستان بیجار، تکنولوژی ۶ سایت همراه اول مخابرات به ۴G ارتقا یافته است که افزایش سرعت در انتقال پیام و دریافت اطلاعات را به همراه دارد.

وی با بیان این مهم که زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان بیجار براساس شاخص‌ها و معیارهای مخابراتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد گفت: پروژه‌های مخابراتی دیگری در سه بخش تلفن ثابت، ارتباطات سیار و دیتا در نقاط شهری و روستایی این شهرستان در حال اجرا است که بر ارتقای بیش از پیش سطح کیفی و کمی سرویس‌های مخابراتی و رضایتمندی مشتریان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403032718018
  • خبرنگار :