رئیس دانشگاه یاسوج خبر داد

فضای باز سیاسی در دانشگاه یاسوج در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

رئیس دانشگاه یاسوج از فضای باز سیاسی در این دانشگاه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بهادر کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در دانشگاه یاسوج برای اولین بار ترم تابستانه را راه‌اندازی می‌کنیم همین طور به زودی وارد مصاحبه‌های دکترا و پذیرش دانشجوهای استاد محور و استعدادهای درخشان می شویم.

وی اظهار کرد: در این دانشگاه برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برنامه‌های متعددی از جمله تشویق های جدی برای فرزندآوری و فراهم کردن امکانات دور کاری ماه ها قبل از مرخصی زایمان برای بانوان شاغل در دانشگاه داریم.

رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون خوابگاه متاهلی ۱۰۶ واحدی این دانشگاه را در حال ساخت داریم که اتفاق مهمی است و هر زوج متاهلی که وارد دانشگاه شود برای آن خوابگاه داریم که این مورد در دفترچه کنکور نیز قید شده است.

کرمی تصریح کرد: در فراخوان جذب هیئت علمی برای افراد متاهلی که همه شرایط را دارند و متاهل هستند برای پنج سال خانه سازمانی مهیا می‌کنیم تا دغدغه مسکن نداشته باشند.

وی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه داد: ستاد انتخابات وزارت علوم در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و در زمینه انتخابات فعالیت‌هایی را در دانشگاه یاسوج خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: در جهت افزایش مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه یاسوج شاهد فضای باز سیاسی خواهیم بود.

کرمی بیان کرد: با همکاری رؤسای دانشگاه‌های استان و معاونان فرهنگی بناست که با حضور نماینده‌های داوطلبان ریاست جمهوری تریبون‌های آزاد و سخنرانی هایی و ارائه‌ برنامه ها را برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۲:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403032516720
  • خبرنگار :